مطالبی پیرامون کنترل درب های آپارتمان

تو این وبلاگ قصد داریم راه های برقی کردن درب ضدسرقت و چوبی رو بررسی کنیم

مطالبی پیرامون کنترل درب های آپارتمان

تو این وبلاگ قصد داریم راه های برقی کردن درب ضدسرقت و چوبی رو بررسی کنیم

  • ۰
  • ۰

با تشکر از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده، بسیار مفید است.

من یک سوال دارم، زمان لازم برای فعال شدن رله چقدر است. بنابراین فرض کنید یک سیگنال الکتریکی به صورت پالس (روشن/خاموش) داده شود، حداقل زمان لازم برای انتقال رله (از خاموش به روشن) چقدر است؟

پیشاپیش ممنون
ممنون از نظر ویجی. زمانی که شما به آن اشاره می کنید، زمان پاسخ نامیده می شود و معمولاً در دیتاشیت آورده می شود. به عنوان مثال، برای رله باز در این پست، دیتاشیت 30 میلی ثانیه را نشان می دهد. امیدوارم که این جوابی برای سوالتان باشد.


من یک ترومتر نرخ سنج APM-RATE -APO METER دارم من از آن در مدار 12 ولت روی یک دستگاه دیزل 12 ولت استفاده می کنم. همه چیز 12 ولت است. ma برای کنترل یک رله 30 آمپر (من فکر می کنم) این برای درایو یک Soloniod است که دارای حداکثر توان 12 ولت 30 آمپر است. این 2 پمپ هیدرولیک را درایو می کند من به رله های حالت جامد نگاه می کنم .... می توانید به من راهنمایی کنید….. ما دو محدوده دور در دقیقه 1250 و 1450 دور در دقیقه داریم، بنابراین در 1250 دور در دقیقه روشن می شود و اگر پایین بیاید خاموش می شود و محدوده بالا بالای 1450 دور در دقیقه خاموش می شود و دوباره در زیر روشن می شود…. امیدوارم این منطقی باشد…. همچنین چراغ نشان‌دهنده کارکرد یا سبز قرمز به خوبی ساخته می‌شود.

لطفاً توضیح دهید که خروجی جریان 20 میلی آمپر (0.02 آمپر) یا 0.20 میلی آمپر (0.0002 آمپر) است؟ من 20 میلی آمپر را فرض می کنم.
ایده شما برای استفاده از رله حالت جامد (SSR) کار خواهد کرد. هر رله ای که نیاز به جریان سیم پیچ تا 20 میلی آمپر داشته باشد باید این کار را انجام دهد. من اینگونه می بینم که کار می کند - سیستم شما رله A را کنترل می کند و به نوبه خود رله B را کنترل می کند.
الف. رله 12 ولت با جریان سیم پیچ 20 میلی آمپر یا کمتر و رتبه تماس 1 آمپر یا بیشتر در ولتاژ 12 ولت
ب. رله 12 ولت با جریان سیم پیچ کمتر از 1 آمپر و جریان تماس 30 آمپر یا بیشتر در ولتاژ 12 ولت
اگر انتخاب می کنید که به جای SSR از یک رله معمولی استفاده کنید، لطفاً یک دیود فلایبک در سیم پیچ رله A برای محافظت از سیستم کنترل خود در نظر بگیرید.
لطفاً اگر شرایط شما را متوجه نشدم، من را اصلاح کنید.
با این منبع تغذیه جهانی 5 پین می توانید از لامپ های LED بدون استفاده از مقاومت های برق استفاده کنید.
 
ماژول چراغ چشمک زن الکترونیکی را می توان پس از بررسی قطبیت، مستقیماً روی کانکتورهای اصلی ماشین یا موتور سیکلت شما قرار داد.
 
واحد مرکزی 4 پین، با نشانگر برگشت به TDB اندازه ثابت، (6O/mn) -
تشخیص + / - / L1 / L در وسیله نقلیه خود ضروری است. انجام آن یک عملیات بسیار ساده است.
به عبارت ساده، رله یک کلید الکترومغناطیسی است که ما بیشتر از آن برای تعویض خودکار یا دستی منبع تغذیه استفاده می کردیم. در این پست، من یک نمودار سیم کشی رله 5 پین ساده را به اشتراک می گذارم. رله در اشکال و انواع مختلف موجود است. این می تواند بر اساس پین ها، یا کنتاکت ها، آمپرها، ولتاژ ولتاژ (AC یا DC) باشد. این کنتاکت ها پین قوطی 4، 5، 8، 11، 14 و ... هستند اما در همه پین ​​ها دو عدد برای سیم پیچ داریم. جایی که ما جریان رتینگ مورد نیاز را فراهم می کنیم. مثلاً اگر رله 12 ولتی DCV داشته باشیم. بنابراین ما 12 ولت DC (جریان مستقیم) را به سیم پیچ رله می دهیم. و اگر ACV 220 داشته باشیم، 220 ولت AC (جریان متناوب) را به سیم پیچ رله می دهیم.

پین یا مخاطبین دیگر به نام مخاطبین اصلی یا سوئیچینگ مخاطبین. در پین های سوئیچینگ رله شامل- رایج، NC (معمولا باز)، NO (معمولا بسته) است.

 

نمودار سیم کشی رله 5 پین

رله پین ​​رله SPDT است که به این معنی است که کنتاکت های رله تک قطبی دوبار پرتاب می شوند. در رله پرتابی تک قطبی، یک پایه معمولی داریم، دومی معمولا نزدیک و سومی معمولاً باز است. دو پین برای سیم پیچ. از این رله می توان برای انواع مختلف کنترل یا سوئیچینگ استفاده کرد. مانند چراغ ها، فن، پمپ بنزین و .... در اینجا نمودار رله 5 پین را نشان دادم.

نمودار سیم کشی رله 5 پین

در نمودار بالا، من یک رله پرتابی تک قطبی (رله 5 پین) را نشان داده ام. نه اینکه رله او می تواند 5 ولت DCV، 12 ولت DCV، 24 ولت DCV و غیره با توجه به ولتاژ سیم پیچ باشد. در نمودار رله 5 پین بالا 1 و 2 پایه برای سیم پیچ، 3 پایه معمولی، 4 به طور معمول بسته و 5 پایه معمولی باز است.


نحوه استفاده از رله 5 پین

یک رله می تواند برای سوئیچینگ های مختلف استفاده شود. دستگاه های الکتریکی را به صورت خودکار کنترل کنید سپس رله بهترین گزینه است. وقتی در مورد رله صحبت می کنیم، همانطور که قبلاً به شما گفتم که انواع مختلفی از رله برای کارهای مختلف وجود دارد. اما این پست در مورد رله 5 پین است. همانطور که در نمودار رله 5 پین نشان دادم. این شامل 3 پین اصلی است. به عنوان پرتاب دو قطبی تک قطبی دارند.
بنابراین وقتی در مورد پرتاب دو قطبی تک قطبی صحبت می کنیم، به این معنی است که یک نقطه مشترک و دو نقطه دیگر (NC و NO) دارد.
بنابراین اگر می خواهید چیزی را از یک رله پرتابی تک قطبی تغییر دهید، باید از نقاط مشترک و سایر نقاط استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر به آن نیاز دارید، لامپ را هنگام کار کردن رله خاموش کنید. سپس باید از یک پین معمولی و معمولاً بسته استفاده کنید. و اگر می خواهید لامپ را روشن کنید، باید از پین معمولی و معمولی باز استفاده کنید. در اینجا نحوه سیم کشی رله 5 پین برای چراغ ها را نشان داده ام.

نمودار سیم کشی رله 5 پین برای چراغ ها

در نمودار سیم کشی زیر، نحوه روشن کردن چراغ ها را در زمانی که t

  • ۰۱/۰۲/۲۶
  • بهمن ذاکری

رله 12 ولت

رله الکتریکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی